V pondelok 15. februára sa počas Berlinale uskutočnila konferencia All About Going Digital, rozdelená na dve asti: Creative Europe MEDIA Day a European Film Forum. Reprezentanti Európskej komisie a Výkonnej agentúry EACEA informovali o výhľade zmien v programe Kreatívna Európa a predstavili viacero projektov, ktoré v predchádzajúcom kole dostali podporu hlavne v schémach ráca s publikom a Online distribúcia. Cieľom Európskej komisie je prijať nástroje, ktoré pomôžu vzniku jednotného európskeho digitálneho trhu aj v audiovizuálnom priemysle a Komisia považuje podprogram MEDIA za kľúčový nástroj na ceste k digitalizácii.
Ďalšie ciele Komisie sú zjednotiť čiarové kódy ISAN a IDR, zvýšiť efektivitu titulkovania a dabovania európskych filmov, zvýšiť podiel filmov dostupných online a otvoriť diskusiu o nových business modeloch pri financovaní produkcie a distribúcie animovaných filmov.
Aktuálne uzávierky MEDIA: Práca s publikom (Výzva ACEA/22/2015), uzávierka 3. marca 2016, podmienky ostali nezmenené; Vývoj videohier (Výzva EACEA/20/2015), uzávierka 3. marca 2016, podmienky sa zmenili – výzva kladie omnoho väčší dôraz na naratívny charakter predkladaných projektov.
vs